مشاهدة 9 مشاركات - 1 إلى 9 (من مجموع 9)
  • الكاتب
    المشاركات
  • #15161
    سميحه
    مشارك

    هذه قصه لبطئ وبطيئه ..

    وقلت إذا كنت فاضي لأنها بطيئه شويه هههههههه

    مرة فى واحد اسمه بطىء خطب واحدة اسمها بطيئة وفى يوم راح بطىء علشان يخرج مع بطيئة فقال ليها : يالا يا بطيئة يا حبيبتى نخرج نتفسح شوية فردت علية قاليتله: بلاش يا بطىء يا حبيبى اصل بابا مش موجود فى البيت دلوقتى قال ليها بطىء طب نروح نتفسح شوية ونيجى قبل لما باباكى ييجى قالتله بلاش يا بطىء يا حبيبى احس هنتاخر قال ليها بطىء معلش يا بطيئة يا حبيبتى انا نفسى اخرج معاكى لوحدينا >>>> المهم خرجوا
    فشافت بطيئة وهما على الكورنيش واحد بتاع ذرة فقالت ممكن يا بطىء يا حبيبى تجيب ليا ذرة وناكله على النيل قال ليها بطىء طبعا يا بطيئة يا حبيبتى اللى انتى عاوزاه انا لازم اجيبهولك المهم راح بطىء جاب الذرة ولما جم علشان يقعدوا على الكورنيش شال بطئ بطيئة علشان يقعدها على السور وبعدين جه يقعد فوقع ههههههههههه
    ، فصرخت بطيئة يا لاهويتي يا خرابي وجريت على اقرب كابينة تليفون علشان تتصرف ، فكلمت مامتها وقالتلها يا ماما بطىء جالى البيت وقالى يالا نخرج وانا قولتله لا بلاش يا بطىء وهو قالى هانتفسح شوية صغيرين ونيجى على طووول وبعدين خرجنا وجابلى ذرة من على الكورنيش وشالنى وقعدنى على الصور ولما جه هو يقعد وقع من على الصور وانا مش عارفه اعمل ايه . قالتلها مامتها اتصلى ببباكى وقوليله! اتصلت بباها وقالتله يا بابا بطىء خطيبى جالى النهاردة علشان نخرج مع بعض وانا قعدت اقوله بلاش يا بطىء بس هو قاللى هانتفسح شوية صغيرين ونرجع بسرعة وبعيد جابلى ذرة من على الكورنيش وقعدنى على السور على الكورنيش ولما جه هو يقعد وقع ، وانا كلمت ماما وقالتلى اكلمك وانا مش عارفة اعمل ايه؟؟؟. قال لها ابوها كلمى مامته وقوليلها المهم اتصلت بطيئة بام بطئ وقالتلها يا حماتى بطىء جالى النهاردة وقالى عاوز نخرج مع بعض بس انا قولتله بلاش يا بطىء بس هو قاللى هانتفسح شوية صغيرين ونرجع بسرعة وبعدين جابلى ذرة من على الكورنيش وقعدنى على السور ولما جه هو يقعد وقع وانا كلمت ماما ! وقولتلها قالت لى كلمى بباكى ! وقوليله وكلمت بابا وقولتله! قالى كلمى حماتك وقوليلها! وانا مش عارفة اعمل ايه؟؟؟
    قالت لها اتصلى بحماكى وقوليله! اتصلت بطيئة بحماها وقالت له يا حمايا بطىء جالى النهاردة وقاللى يالا نخرج نتفسح شوية قولتله بلاش يا بطىء قالى هنتفسح شوية صغيرين ونرجع بسرعة وبعدين جاب ذرة من على الكورنيش وقعدنى على السور ولما جه يقعد وقع وانا كلمت ماما وقولتلها قالتلى كلمى بباكى وقوليله وكلمته وقولتله قالى كلمى حماتك وقوليلها كلمتها وقولتلها قالتلى كلمى حماكى وقولويله وانا مش عارفى اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قال لها بلغى الاسعاف وبعد نص ساعة جه بتوع الاسعاف وجدوا بطىء لسسسسسسة بيقع ههههههههههههههههههههههه

    على الله تكون عجبتكم القصه ههههههه

    حيـــــــــــــــ سموحه ــاكم

    #399968
    الراحل
    مشارك

    حلوه
    بعدني ما فهمتها

    مو القصد من الرساله

    صعبه شويه علي

    #399996
    سميحه
    مشارك

    هذه ما رساله يا شاطر هذه قصه لمستر بطئ ومسيس بطيئه

    وحيـــــــــــــــــــــــ سموحه ــاك

    #400009
    سـمـاء
    مشارك

    طيب … انتي أيش مشكلتك ألحين ؟؟

    مضيعـة ولدش ولا أيش ؟؟!!

    احنا في منتدى محترم

    ما فاضيــيـن

    اذا انتي فـاضيـة … توكلي على الله … لكن نحنا الحمدلله .. عندنا جريدة لازم نترسها أخبار و إشاعات .. هذا غير ســلاموه إلي يبغى حد يدير باله عليها ..

    فـــكرة !!

    مدام إنتي فاضية يا سموحة .. ليش ما ديري بالش على ســلاموه .. و نعطيكِ في الشهر أربع روبيات .. ها .. شو رايك ؟؟!!

    و إنت يـا الرحــل ..

    مدامك فاضي .. تعال نشغلك عندنا مندوب مع هذا الفيلسوف إلي ما نافع

    و سلام مُستطيل على راسكم اليابس

    #400020
    North-Star
    مشارك


    إسحبها

    أووووه … آسف دشيت بالغلط

    نسييت اني مب فاضي

    ترترها


    أخــــــــــوك
    North-Star

    #400046

    ههههههههههههههههههههههههههههه

    حلوه .. مررررره .. صراحه طلعتِ فضيعه يا سميحه .. من وين جبتي السكر اللي في دمك .. ترى دمك صار عسل ..

    ههههههههههههههه

    ظريفه يا مسزز بطيئه هانم ….

    #400060

    هاهاهاه…

    والله يا ام لينا صاجه…

    طلعت ظريفة من ورانا…..؟؟

    #400121

    اوكي هذي قصة بطي وبطيئه

    عيل وين قصة سريع وسريعه

    #400299
    المبدع
    مشارك


    ها ها ها

    قصه رائعه وناجحه

    منتضرين سريع وسريعه

مشاهدة 9 مشاركات - 1 إلى 9 (من مجموع 9)
  • يجب تسجيل الدخول للرد على هذا الموضوع.

يستخدم موقع مجالسنا ملفات تعريف الارتباط الكوكيز لتحسين تجربتك في التصفح. سنفترض أنك موافق على هذا الإجراء، وفي حالة إنك لا ترغب في الوصول إلى تلك البيانات ، يمكنك إلغاء الاشتراك وترك الموقع فوراً . موافق إقرأ المزيد